vineri, 9 octombrie 2009

Tokyo, Japonia-Cu un pas în viitor

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

     După 12 ani m-am reîntors în Tokyo...locul unde mi-am petrecut o parte a copilăriei. Şcoala e aşa cum o ştiam. La fel şi parcul şcolii. Totuşi arată ca şi cum ar fi construite de curând. Au apărut însă multe clădiri noi. Clădiri moderne şi impunătoare. Tehnologia e la ea acasă. Toată lumea este conectată într-un fel sau altul la tehnologie. Prin telefoane mobile, laptop etc. Sunt peste tot. Japonezii sunt de o civilizaţie dusă la extrem. Totul merge perfect aşa cum este stabilit. Fiecare ştie ce are de făcut. Străzile sunt foarte curate. Gropi nu există. Am să postez aici câteva poze să vă puteţi face o mică imagine despre Tokyo...

2 comentarii:

zare spunea...

perfectiunea la ea acasa.............

costel spunea...

Eram foarte curios cum arata orasul ziua deoarece toate pozele din tokyo sunt facute dupa lasarea intunericului. Acum ca am vazut la tine si poze pe zi, facand comparatia imi imaginz feeria de lumini si culori din timpul noptii.